שלטים לעסקים – שילוט פנים לעסקים

שילוט פנים לבתי עסק הנו מרכיב חשוב בהרכבת חזות ונראות החלל הפנימי מול הלקוחות. חשיבותו של שילוט הפנים במשרדים ועסקים באה לידי ביטוי במספר המטרות שהוא ממלא:

  • הצגת שם העסק והגברת הנראות שלו (במבואה, מסדרון וכיו”ב).
  • מקור אינפורמטיבי ללקוחות על בית העסק והשירותים שהוא מציע
  • חיזוק המיתוג והעברת מסרים שיווקיים ללקוחות הנכנסים פנימה
  • הכוונה והתמצאות בתוך המשרד או המבנה
  • שלטי אזהרה

שילוט פנימי הבנוי בצורה מקצועית ובקונטקסט הנכון יחזק את תחושת המקצועיות והיוקרה של בית העסק מול הלקוחות שלו. מסיבה זו אנו ממליצים להשקיע חשיבה ותכנון מושכל בבחירת השילוט המתאים ובחירת המיקום הנכון להצבתו בחלל הפנימי של העסק שלכם.

ניאו-רם שלטים מתמחים בייצור שילוט פנים ובייעוץ לעסקים על עיצוב, בחירת החומרים ומיקום השילוט כך שישרת את צרכיהם בצורה הטובה ביותר.

שלטי כניסה

אם העסק שלכם ממוקם בבניין משרדים, חובה עליכם לדאוג לשילוט מתאים שיציג את העסק בכניסה למשרד. חשוב כי השילוט ישמור על מיתוג העסק ואף יחזק אותו בעיני הלקוחות.

דרך אחת לעיצוב שילוט כניסת העסק הוא שימוש באלמנטים תלת מימדיים המורכבים על הקיר:
אותיות בולטות מעוצבות, לוגו בולט. ניתן להרכיב את האלמנטים מתוך מבחר חומרים, למשל פי.וי.סי או אלומיניום ולשלב אותם עם אלמנטים נוספים כגון מדבקות קיר מעוצבות המשלימות את האפקט הויזואלי.
אפקט ויזואלי חזק נוסף לשילוט פנים מסוג זה הנו שילוב האלמנטים התלת מימדיים עם תאורת הילה אחורית המקנה תחושה של יוקרה וייחוד לכניסה לעסק.

דרך נוספת לשילוט כניסת העסק הנה שימוש בלוחות זכוכית. מדובר בזכוכית מחוסמת ועמידה עליה אנו מדפיסים את שם העסק והלוגו שלו. ישנן אפשרויות עיצוב רבות לשילוט מסוג זה בהתאם לאופי המשרד וסוג העסק.
שילוט זכוכית מקנה תחושה של יוקרה ובהירות ומאפשר לשלב גם טקסט נוסף, למשל, שמות השותפים במשרד עורכי דין, שמות תורמים למוסד רפואי ועוד.
גם על שלטי זכוכית ניתן לשלב אלמנטים נוספים כגון אפקט התזת חול או אותיות צבעוניות בולטות מפי.וי.סי.

שלטים כמקור אינפורמטיבי

שילוט פנים כמקור אינפורמטיבי הנם אמצעי מרכזי להעברת אינפורמציה עסקית ללקוחות. למשל, בעסק בו המוצרים מסודרים על מדפים רבים, ניתן לשלב שלטים המפרטים מידע על קטגוריות המוצרים השונות ובכך להקל על הלקוחות להתמצא בין המדפים הרבים. דוגמא נוספת הנה שילוט פנים מעוצב למשרד המפרט את מספרי החדרים השונים במשרד ושמות אנשי המקצוע היושבים בהם ובכך להקל על הלקוח להגיע מהר יותר ליעדו.

שלטי אזהרה

שלטי אזהרה הנם שלטים המסמנים לבאי המשרד על סכנות ואמצעי בטיחות כגון מקור מתח חשמלי, יציאת חירום, כיבוי אש ועוד. שלטי אזהרה הנם הכרח ורצוי שיהיו בנויים מחומרים עמידים ויהיו בעלי נראות גבוהה בהתאם למיקום שלהם.

שלטי פנים לעסקים הנם מקור מרכזי לאינפורמציה חשובה ללקוחות שלכם. המקצוענים של ניאו-רם יעזרו לכם לבחור את העיצוב, החומרים ומבנה שלטי הפנים בהתאם לצרכיכם העסקיים ולתקציב שלכם.

אודות ניאו-רם

ניאו-רם הינה מהחברות הבולטות והותיקות בארץ בתחום השילוט והפרסום. החברה נוסדה ב- 1969 ומשרתת נאמנה לקוחות גדולים ורבים.

Share on facebook
ניאו-רם פייסבוק
Share on email
ניאו-רם אימייל
Share on whatsapp
ניאו-רם ווטסאפ

צרו קשר

ניאו- רם בע”מ
תעשיית שלטים וסוככים

טלפון: 04-8210808
פקס: 04-8212713
נייד: 050-3736999 (משה)

אימייל:

 neoram@zahav.net.il

פוסטים אחרונים