שלטים כאמצעי פרסום ויזואלי

כל עסק חדש או ותיק נזקק לפרסום באפיקי המדיה השונים, לא משנה כמה טוב השירות או המוצר שאתם משווקים כל עוד לא תפרסמו אותו ותציגו אתכם לעולם הצרכנים, לא תוכלו ליהנות ממעגל לקוחות חדשים שיגיעו אליכם.

פרסום על ידי שלטים

כאשר אנו חושבים על פרסום שלטים הדבר הראשון שעולה בראשנו הוא שלטי חוצות ענקיים, אך לא כך הדבר, שלטים מגיעים במגוון גדלים ומשמשים מטרות שונות בהתאם לעסק שלכם.

שלטים יכולים למלא 2 תפקידים עיקריים, הראשון הצגת מוצר או שירות באופן בולט וברור בכל מיקום שתבחרו. שלטים שיווקיים אלו לרוב כוללים את שם העסק שלכם ביחד עם מסר שיווקי ברור, המטרה היא לבנות מיתוג על ידי שיווק ישיר וזמין לקהל רחב של לקוחות פוטנציאליים לצורך הגברת המודעות אל בית העסק שלכם.

התפקיד השני המרכזי של שלטים הוא פרסום אינפורמטיבי של פרטי העסק שלכם, לרוב שלטים אלו כוללים פרטים ליצירת קשר ומסר שיווקי קצר בדמות לוגו וסלוגן ונועדו לפרסום והצבה בסמוך לבית העסק שלכם או באזורים ממוקדים אשר בהם קיים קהל לקוחות ממוקד שהעסק שלכם רלוונטי אליו.

איזה שלט יפרסם את העסק שלי בצורה הטובה ביותר ?

החל ממדבקות ועד לשלטי ניאון נוצצים ישנם עשרות סוגים של שלטים במגוון גדלים ומגוון פיצ’רים כגון תאורה אחורית, מנוע אשר מסובב את השלט וגימורים שונים כגון שלטים עשויים פח או שלטי פלסטיק. כמו בכל אפיק פרסום עליך להגדיר את העסק ואת סוג השירות שאתה מציע, שלט פרסום הוא למעשה הרושם הראשוני שאתה משאיר על הלקוחות הפוטנציאלים שלך ועליו לתאר בצורה הטובה ביותר את סוג העסק שלך ואת המסר שאתה מנסה להעביר באמצעותו.

למשל שלטים של חניות וקיוסקים אשר פתוחים בשעות הלילה כאשר אין תאורה צריכים להיות צבעוניים ומורכבים עם תאורה אחורית או עשויים מנורות לד על מנת למשוך את תשובת לב העוברים ושבים, אם השלט הוא פרסום אזורי המצביע שבית העסק שלכם נמצא בסביבה מומלץ שהוא יכלול אמצעי הוריה וכיוון כולל מידע על שעות פעילות.

שלטים הם אמצעי פרסום נוח אשר נוחים לתחזוקה ואינם גוררים עלויות מעבר לעלות ההפקה ועלות הפרסום, שלט אשר מיוצר על ידי חברה מקצועית יכול להיות סוכן המכירות הטוב ביותר שלך כיוון שהוא מופיע בכל יום ובכל שעה, השלט מוצג לקהל הרחב ומבטיח כי הלקוחות שלך לא יפספסו אותך.

יש לכם שאלות? – מוזמנים לפנות אלינו

אודות ניאו-רם

ניאו-רם הינה מהחברות הבולטות והותיקות בארץ בתחום השילוט והפרסום. החברה נוסדה ב- 1969 ומשרתת נאמנה לקוחות גדולים ורבים.

Share on facebook
ניאו-רם פייסבוק
Share on email
ניאו-רם אימייל
Share on whatsapp
ניאו-רם ווטסאפ

צרו קשר

ניאו- רם בע”מ
תעשיית שלטים וסוככים

טלפון: 04-8210808
פקס: 04-8212713
נייד: 050-3736999 (משה)

אימייל:

 neoram@zahav.net.il

פוסטים אחרונים