שילוט לעסקים – עניין של צבע

אחד מיסודות מקצוע עיצוב השילוט לעסקים, הוא ההבנה כי לצבע השלט ישנה השלכה רחבה על הרושם שהוא מייצר.  לצבעים שונים ישנה השפעה תחושתית שונה על הצופה, ואנשי מקצוע מנוסים יידעו להתאים את שילוב הצבעים הנכון ליצירת האפקט הרצוי בנראות העסק שלך.
לניאו-רם שלטים וסוככים נסיון רב שנים בעיצוב והתאמת הצבעוניות הנכונה לשלטים לבתי עסק ובמאמר זה אנו מבקשים לחלוק אתכם מעט מהידע המקצועי שלנו בתחום.

ניגודיות – ההבדל בין הרקע לחזית
בתחום השילוט לעסקים, חשוב מאוד ליצור נראות ברורה ככל האפשר לבית העסק שלך. הניגודיות בין הרקע לחזית השלט יוצרת את הבסיס לנראות זו. במובן זה, אסור שרקע השלט יאפיל על הלוגו או הגרפיקה המציגים את העסק עצמו. בחירה נכונה של ניגודיות בין הצבעים, תבטיח כי רקע השילוט יהיה מספיק בולט אך אם זאת ישאיר את הבמה לחזית השלט, המציגה את המידע שימשוך את הלקוחות שלך פנימה.

צבעים – עולם של השפעה
במקצוע שלנו – עיצוב ובניית שילוט לבתי עסק, חשובה מאוד ההבנה כי לצבעים שונים ישנה השפעה שונה על אנשים. צבע השילוט אינו נבחר בצורה מקרית או לפי העדפות אישיות בלבד. לבחירת הצבע ישנה משמעות רבה על התגובה הראשונית של הלקוחות לשלט, וחשוב לעבוד עם אנשי מקצוע המודעים לכך ויודעים כיצד לבחור את הצבעוניות הנכונה ליצירת ההשפעה הרצויה.

הבה ונתעכב על מספר דוגמאות של תחושות אשר יוצרים הצבעים בקרב לקוחות:

כחול – יוצר תחושה של מקצועיות ובטחון. צבע כחול מועדף לדוגמא על ידי חברות מתחום הביטוח או מוצרי יוקרה.
ירוק – ירוק מקושר לתחום הבריאות והטבע . עסקים המבקשים ליצור תחושה של שייכות לתחומים אלו יבחרו בירוק כצבע המרכזי בעיצוב השילוט, למשל, קופות חולים, כורסאות אורטופדיות, בתי טבע.
צהוב וכתום –משדרים שמחה, חיות, אהבה. צהוב וכתום יהיו בחירה מועדפת לשילוט עסקים מתחום הבילוי, אולמות אירועים.
אדום- אדום משדר להט, יצר, תשוקה. אדום הנו צבע דומיננטי מאוד אשר השימוש בו חייב להיות נכון בשביל ליצור את האיזון המבוקש בין התחושות אשר הוא מעורר. ישתמשו בו לדוגמא בתי עסק המבקשים למשוך את עין הלקוחות ומקושרים לצרכנות, מסעדנות, ממתקים.
ורוד – ורוד מקושר לנשיות, רוך, אהבה. יבחרו בו בתי עסק המקושרים לקוסמטיקה, בגדי נשים.

אלו הן רק מספר דוגמאות לשימוש בצבעים שונים בשילוט לעסקים. חשוב להדגיש כי אין בדוגמאות אלו להגביל את בחירת הצבע הנכון לעסק שלך, אלא רק להמחיש את ההשפעה שיש בבחירה זו על הלקוחות. שילוט כמובן אינו מוגבל לצבע אחד, ולעיתים קרובות נמליץ לשלב בין צבעים שונים.

בבחירת עיצוב והתקנת שילוט אצל ניאו-רם שלטים וסוככים, נבחר יחד איתך את הצבעוניות הנכונה לחזית העסק שלך, בהסתמך על הידע והמקצועיות רבת השנים שצברנו. בחירה זו תבטיח את הנראות המיטבית ויצירת האפקט הרצוי אותו תבקש ליצור בקרב הלקוחות.

אודות ניאו-רם

ניאו-רם הינה מהחברות הבולטות והותיקות בארץ בתחום השילוט והפרסום. החברה נוסדה ב- 1969 ומשרתת נאמנה לקוחות גדולים ורבים.

Share on facebook
ניאו-רם פייסבוק
Share on email
ניאו-רם אימייל
Share on whatsapp
ניאו-רם ווטסאפ

צרו קשר

ניאו- רם בע”מ
תעשיית שלטים וסוככים

טלפון: 04-8210808
פקס: 04-8212713
נייד: 050-3736999 (משה)

אימייל:

 neoram@zahav.net.il

פוסטים אחרונים

מדבקות לעסקים

מדבקות לבתי עסק הנן דרך מצוינת להעביר מסר שיווקי במגוון דרכים וצורות. יתרונן של המדבקות הוא הגמישות הגדולה בצורת העיצוב ובמיקום בו ניתן למקם אותן.

קרא עוד ...