ניאו-רם – הבחירה המקצועית בהקמת סוככים לבתי עסק

ניאו-רם שלטים עוסקים שנים בעיצוב, התאמה והתקנת סוככים לעסקים. כבית מקצוע מוביל בתחום זה בארץ, אנו גאים באיכות הגבוהה של העבודות שלנו בתחום הסוככים לבתי עסק.

סוככים משמשים בעיקר להגנה מפני מזג האוויר, אולם בעיצוב נכון ואלגנטי ישמשו גם כפלטפורמת פרסום והגברת הנראות של בית העסק שלך. ניאו-רם שלטים וסוככים לעסקים מציעים שלושה סוגים מרכזיים של סוככים לבתי עסק:

סוכך זרועות – בהתאם לשמו, זהו סוכך הבנוי על שילדת זרועות מתקפלת. בעת פתיחת הזרועות, הסוכך נפרש כלפי חוץ ויוצר אפקט הצללה. מבנה סוכך הזרועות הוא בצורת “פלטה” מלבנית ולכן, הסוכך מתאים בעיקר להצללה ולהגנה מפני קרינת השמש. ניתן להתקין סוכך זרועות בעל מנגנון סגירה ידני (מנואלה) או מנגנון חשמלי העובד בלחיצת כפתור או בעזרת שלט רחוק.

סוכך קבוע – זהו סוכך המותקן על מבנה ברזל קבוע מעל בית העסק ללא אפשרות לקפלו פנימה. הסוכך נשאר פתוח במשך כל ימות השנה ומאופיין ברמת אטימות גבוהה יותר מסוכך הזרועות. מסיבה זו, סוכך קבוע מותאם להגנה מפני קרינת השמש וגם מפני הגשם בימות החורף. צורתו של הסוכך הקבוע היא בדרך כלל צורת רבע עיגול אולם ניתן להתקינו גם בצורות נוספות בהתאם לדרישות בית העסק. כמו כן הוא מאפשר גמישות גבוהה יותר בבחירת האורך והרוחב מכיוון שהוא פחות מוגבל מבחינה זו מסוכך הזרועות ומסוכך המרקיזה.

לעיתים, התקנת סוכך קבוע דורשת אישור רישוי מהעירייה, לכן מומלץ לבדוק נקודה זו לפני הזמנת ההתקנה.
סוכך מרקיזה – סוכך זה הנו מעין הכלאה בין סוכך הזרועות לסוכך הקבוע, בכך שהוא בנוי בצורת רבע עיגול אולם מאפשר פתיחה וסגירת הזרועות, בצורה ידנית או חשמלית. סוכך המרקיזה עמיד יותר לרוחות וגשמים מסוכך הזרועות ולכן מתאים גם לימי החורף. כמו כן התקנת סוכך מרקיזה אינה דורשת אישור מהרשות המקומית. חסרונו הוא המגבלה שלו בגודל – רוחב היציאה שלו החוצה מהקיר אינו יכול להיות גדול יותר מהגובה שלו, ולכן הוא מוגבל יותר מבחינה זו מהסוכך הקבוע.

חומרי גלם
ניאו-רם שלטים וסוככים מקפידים להשתמש בחומרי גלם המובחרים והטובים ביותר בהתקנת סוככים לבתי עסק.
זרועות הסוככים עשויות מפלדת אל חלד (אלומיניום או ברזל מגולוון) העומדת בתקן האירופאי המחמיר.
כיסוי הסוככים, עשוי מבד דראלון או משמשונית.
בד הדראלון הנו בד סינטטי (אקרילק פבריק). הבד מאופיין בצבעים עזים ויפים ומהווה בחירה איכותית הנותנת תחושת יוקרה לסוכך.
השמשונית הנה חומר פלסטי (PVC) אטום למים המגיעה במגוון צבעים וגוונים. היא מתאימה יותר מבד הדראלון להגנה מפגעי הגשם, ומאפשרת מגוון רחב יותר משמעותית של אפשרויות הדפסה.
לעומת זאת, בד הדראלון נותן תחושה יוקרתית יותר לסוכך המותקן ומתאים יותר כבחירה להצללה בימי הקיץ.
בבחירת הסוכך המתאים, מקובל בדרך כלל להדפיס על הסוכך את שם ולוגו בית העסק ובכך להשתמש בסוכך גם כשלט פרסום לכל דבר המגביר את נראות העסק בעיני עוברי האורח. סוכך שמשונית מאפשר שימוש בהדפסה דיגיטלית ולכן למעשה כמעט ואינו מוגבל באפשרויות ההדפסה עליו.

מעבר לסוגי הסוככים שציינו, לניאו-רם שלטים וסוככים ניסיון רב בהתקנות מיוחדות, על פי דרישות הלקוח. אנו מתקינים גם סוככים רחבים על קונסטרוקציית עמודים, או שמשיות למסעדות ולבתי קפה. כמו כן אנו מתקינים סוככים גם לבתים פרטיים. כמו בתחום השילוט לעסקים, גם בתחום הסוככים הניסיון והמקצועיות של ניאו-רם עומדים לרשותך כבחירה המוצלחת ביותר, אשר תבטיח שימוש מוצלח ועמיד לאורך שנים רבות.

אודות ניאו-רם

ניאו-רם הינה מהחברות הבולטות והותיקות בארץ בתחום השילוט והפרסום. החברה נוסדה ב- 1969 ומשרתת נאמנה לקוחות גדולים ורבים.

Share on facebook
ניאו-רם פייסבוק
Share on email
ניאו-רם אימייל
Share on whatsapp
ניאו-רם ווטסאפ

צרו קשר

ניאו- רם בע”מ
תעשיית שלטים וסוככים

טלפון: 04-8210808
פקס: 04-8212713
נייד: 050-3736999 (משה)

אימייל:

 neoram@zahav.net.il

פוסטים אחרונים